1. Mik az aktuális feladatok a REACH-ben (összefoglalás)
- Átlépés a Pre-SIEF-ből a SIEF-be, anyagazonossági kérdések
- Válasz a beszállítóknak a felhasználásunkkal kapcsolatos, indiszkrétnek látszó kérdéseire: a felhasználásunk azonosítása
- A biztonsági adatlap változásai
- Mit tegyünk, ha elfelejtettünk előregisztrálni?
- Az új osztályozási rendelet, a CLP
- Jelöltlistás termékek értékesítése esetén a vevőink tájékoztatása
2. SIEF, az Anyaginformációs cserefórum
- Kik vannak benne, hogy lehet bekerülni?
- Az előregiszrált anyagok listájának használata az Ügynökség honlapján
- Anyagazonosság: azonos összetétel, azonos szennyezések, azonos osztályozás?
- Mit válaszoljak a vezető regisztráló kérdéseire
- Hogyan igazolhatom, hogy már regisztrálták az anyagomat, pl. ha visszanyeréssel foglalkozom?
- Példák
3. A felhasználás azonosításának kérdései
- Mikor van erre szükség, kiket érint?
- Milyen megoldások működnek jelenleg a felhasználói láncban?
- Mi a teendőm, ha kiderül, hogy a gyártó az én felhasználásomat nem azonosította?
- Hogyan végezhetem el a kockázatértékelést egyedül?
- Példák
4. A biztonsági adatlap változásai
- Mik a formai változások és mikortól kell alkalmazni?
- Kinek, milyen nyelven kell ezeket elkészítenie?
- Mit ellenőriz a hatóság és ki a hatóság?
- Milyen lesz az expozíciós forgatókönyv és hogyan kell alkalmazni?
- Példák
5. Osztályozás-bejelentés és az új osztályozási és címkézési rendelet, a CLP
- Mit jelent az új rendelet, mi változik
- Veszélyes keverék-importálónak kell-e és hogyan a komponenseket bejelentenie?
- Miként lehet ebben segítséget kapni a cserefórumból?
- Példák
6. Engedélyezés és korlátozás, a jelöltlista alkalmazása
- A különös gondot okozó anyagok fogalma, a jelöltlista, az engedélyezés és a korlátozás kapcsolata
- Veszélyben a PVC termékek, az égésgátolt műanyagok, a ragasztók és festékek gyártói, forgalmazói!
- Hogyan kell alkalmazni a 0.1%-os határt?
- Kinek kell az engedélykérelmet beadni és mikor?
- Példák
A S Z A K M A I F Ó R U M I D Ő P O N T J A
2009. DECEMBER 2. (10.00 – 14.00)
A S Z A K M A I F Ó R U M H E L Y S Z Í N E
HOTEL MEDOSZ
BUDAPEST VI. JÓKAI TÉR 9.
R É S Z V É T E L I D Í J
23.500 Ft + áfa / fő (büfével és jegyzettel)
Kedvezményes részvételi díjak!
19.500 Ft + áfa / fő (büfével és jegyzettel)
a részvételi díj november 30-ig faxon megküldött jelentkezés esetén!
17.500 Ft + áfa / fő (büfével és jegyzettel)
a részvételi díj egy cégtől 2 vagy több fő november 30-ig faxon megküldött jelentkezése esetén!
J E L E N T K E Z É S A S Z A K M A I F Ó R U M R A
Zenith Consulting Iroda telefax: 246-1824
E-mail: kardhordo.zenith@gmail.com
Érdeklődés, bővebb felvilágosítás: a 248-0022 vagy a 246-1824-es telefonszámon.
A jelentkezőknek az előadás előtt egy héttel faxon visszaigazolást küldünk!